Nasz podstawowy hardtail trailowy z nowoczesną geometrią, amortyzowanym widelcem 120 mm i kołami 29". Świetny punkt wyjścia, jeśli chcesz pokonywać bardziej wymagające szlaki.
Rozmiar kół: | 29" |
Podobnie jak w przypadku F-MOUNT, gdzie różne punkty mocowania błotników są zawarte w ofercie ram, rowery są wyposażone w C-MOUNT mają już zintegrowane punkty montażowe tylnego bagażnika, dzięki czemu instalacja jest szybka, łatwa i niezawodna. C-MOUNTS to kolejna funkcja, która poprawia codzienną wszechstronność, zwiększając ładowność roweru, idealna do dojazdów do pracy i na zakupy. Należy pamiętać, że niektóre rowery wymagają bagażników tylnych specyficznych dla danego modelu.
Zapewnia to, że wewnętrznie prowadzony bovden i kable nie mogą się dowolnie poruszać i są nadal łatwo dostępne do konserwacji.
Możliwość przekształcenia roweru w rower na każdą pogodę, który ma błotniki i inne akcesoriamoże być prawdziwym plusem, zwłaszcza podczas regularnej jazdy po mokrych i prawdopodobnie błotnistych drogach i ścieżkach. Aby ułatwić montaż, niektóre rowery są wyposażone w F-MOUNT. Te zintegrowane mocowania sprawiają, że dodawanie błotników jest szybkie i łatwe. Należy pamiętać, że niektóre rowery wymagają błotników specyficznych dla danego modelu.
W większości ram przewody i węże skrzyni biegów i hamulców są poprowadzone przez ramę. Kable wchodzą i wychodzą z ramy przez gładkie przepusty lub jeden z innych systemów, takich jak SMART ENTRY lub WIRE PORT. Prowadzenie przewodów wewnątrz ramy chroni je przed żywiołami, zapewnia czysty i elegancki wygląd oraz może zapewnić korzyści aerodynamiczne.
Podczas korzystania z roweru w środowisku miejskim, gdzie nie zawsze można skorzystać z konkretnego stojaka rowerowego, stojak rowerowy jest idealnym rozwiązaniem do bezpiecznego parkowania roweru. Niektóre rowery są wyposażone w zgrabnie zintegrowany K-MOUNT, który ułatwia montaż stojaka MERIDA (lub dowolnego stojaka komercyjnego). A jeśli nie chcesz stojaka i wolisz czysty wygląd swojej ramy, K-MOUNT jest starannie ukryty pod tylnym trójkątem, trudny do wykrycia, jeśli nie wiesz, że tam jest.
We wszystkich kołach stosowane jest minimum aluminium 6061. Szczególnie dobrze nadaje się do procesów hydroformowania i technoformowania, które umożliwiają zmianę grubości ścianek w celu uzyskania podwójnych rur i złożonych kształtów ram. Jest to również stop, który jest łatwy do spawania, a po starannej obróbce cieplnej w celu zmaksymalizowania wytrzymałości oznacza to, że można stworzyć mocne, lekkie ramy rowerowe, które będą Ci się podobać.
Spawacz używa palnika spawalniczego do dwukrotnego przejechania po złączu, aby wygładzić dodatkowy materiał. Wymaga to dużych umiejętności, ale pozwala uzyskać mocne i elegancko wyglądające ramy, które na pierwszy rzut oka wyglądają jak ramy z włókna węglowego.
Technoforming to proces formowania mechanicznego, w którym rury są formowane w formie przy użyciu wewnętrznego metalowego rdzenia.
Precyzja kierowania jest niezbędna do bezpiecznego i pewnego prowadzenia, a X-TAPER HEADTUBE pozwala nam znacznie zwiększyć tę precyzję. Większa średnica zestawu słuchawkowego na dole w połączeniu z mniejszą na górze pomaga zrównoważyćobciążenie, jakie współczesna jazda i sprzęt mogą wywierać na rurę czołową, a wszystko to bez dodawania zbędnej masy. Pozwala to na łatwy montaż widelców stożkowych i zapewnia precyzyjne i pewne sterowanie.